DİKKAT!

Metin görünümünden çıkmak için, tarayıcınızın çerez (cookie) lerinizi temizlemeniz gerekir.

İşleminiz Nedir?

Adalet Bakanlığı Portal Ortak Ekranları

Adalet Bakanlığı'nca hazırlanan dış hizmetlere ortak erişim portalı


Önemli Duyuru

Uyap Döküman editörünün kurulumunda sorun yaşıyorsanız videodaki adımlara göre kurulum işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Uyap Uygulaması girişlerinde sorun yaşıyorsanız videodaki adımlara göre kurulum işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Not: Javanızın güncel versiyon olduğundan emin olunuz.

Çağrı Merkezi İletişim Bilgileri Güncellemesi

-Genel Müdürlüğümüz Uyap Çağrı Merkezi iletişim numarası 444 8927 (444 UYAP) olarak güncellenmiştir. Uyap Çağrı Merkezimizin iletişim numarası 14.08.2023 tarihi itibariyle 444 8927 (444 UYAP) olarak faaliyete geçecektir.

Avukat ve Vatandaş Portala Getirilen Yenilikler

-Avukat Portalın daha etkin kullanılması ve evrakların daha hızlı görüntülenebilmesi amacıyla evrak ön izleme özelliği getirilmiştir.
-İcra Ceza Mahkemelerine açılan davaların Avukat ve Vatandaş portalından açılması ve bu davaların İcra Ceza Mahkemelerine tevzi edilmesine ilişkin işlemlerin kullanıcıların hizmetine sunulması sağlanmıştır.
-Avukat Portal ve Vatandaş Portal’dan Sulh Ceza Hâkimliklerince verilen değişik iş kararlarına itiraz edilebilmesi sağlanmıştır.

Yargıda e-Duruşma Dönemi

e-Duruşma Sistemi'nin yaygınlaştırılması çalışmaları kapsamında Ankara Adliyesi İcra Hukuk Mahkemeleri ile Ankara Batı Adliyesi tüm Hukuk Mahkemeleri'nde e-Duruşma Sistemi kullanıma açılmıştır.
e-Duruşma ile ilgili olarak tüm bilgi ve gelişmeler için https://edurusmabilgi.adalet.gov.tr/ adresinden bilgi alabilirsiniz.

e-Satış Yenilendi

e-satış sistemi yeni arayüz ile daha fonksiyonel bir yapıya kavuşturuldu. e-satış sistemine https://esatis.uyap.gov.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

UYAP Editör Programı
Java Güncel Sürümü
UYAP Mevzuat
E-İmza Protokolü

UYAP e-Hizmet Kategorileri

Uyap alt yapısı ile e-şifre, e-imza, m-imza gibi şifre ve imzaları kullanarak aşağıdaki hizmetleri gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Ayrıca sayfalar üzerindeki seçenekleri kullanarak ulaşmak istediğiniz bilgi, belge veya başvuru formuna hızla ulaşabilirsiniz.

Dava Açılış
Avukat, Vatandaş Portal
Takip Açılış
Avukat Portal
Evrak Görüntüleme
Yetkili Olunan Tüm Evraklar
Dosya Görüntüleme
Hukuk, Ceza, İcra, Yargıtay, Danıştay
Safahat Görüntüleme
Hukuk, İcra
Evrak Gönderme
udf, pdf, png, jpg, jpeg, docx formatlarında
Sınav İşlemleri
Arabulucu ve Uzlaştırmacı Sınav Başvuruları
Sicil İşlemleri
Arabulucu ve Uzlaştırmacı Sicil Başvuruları
Evrak Doğrulama
UYAP'ta üretilmiş belgeleri doğrulayın!
Dosya Kabul/Red
Arabulucu ve Uzlaştırmacı
Harç Hesaplama
Avukat, Vatandaş Portal
Ödeme İşlemleri
Avukat, Vatandaş, Kurum Portal

Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

UYAP Yardım Masası ekipleri, sizlerin değerli vaktini düşünerek; sıkça sorulan soruları bir araya getirdi.

Avukat Portal Üzerinden Hangi Saatler Ödeme Yapamam ?
UYAP Avukat Portal üzerinden gerçekleştirilen ödemelerin UYAP Bilişim Sistemi veznelerine aktarılmasından önce yapılan işlem kontrolü nedeniyle 23:30 ile 00:15 saatleri arasında UYAP Avukat Portal üzerinden dava açma vb. ödeme yapılması gereken işlemler yapılmamakta, ödeme yapılmasını gerektirmeyen evrak gönderme, dosya inceleme vb. işlemler yapılabilmektedir.
Dosyaları görebiliyorum ancak evrakları görüntüleyemiyorum. Ne yapmam gerekir?
Evrakları görüntüleme problemlerini aşabilmeniz için, Google Chrome tarayıcısını kullanmanız tavsiye edilir. Gerek E-devlet aracılığıyla, gerekse UYAP uygulaması ile yapılan girişlerde Google Chrome tarayıcı kullandığınızdan emin olunuz. Bununla birlikte UYAP Bilişim Sistemi'nde evrakları görüntüleyebilmeniz için bilgisayarınızda UYAP Editör Programının kurulu olması gerekir. Programın son versiyonuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Son olarak tarayı geçmişinizi temizleyip, pop-up’lara izin vermeniz gerekmektedir.
'Diğer Kişi/Kurum Hesabı ile Ödeme' butonuna tıkladıktan sonra herhangi bir sayfa açılmıyor ve bu yüzden ödeme yapamıyorum. Bu sorunu nasıl çözerim?
'Diğer Kişi/Kurum Hesabı ile Ödeme' butonunun çıkmamasının sebebi tarayıcınızın pop-up’larının açık olmamasından kaynaklanmaktadır. Tarayıcınızın Pop-up ayarları ile ilgili ve tüm detaylara ekteki dökümanı inceleyerek ulaşabilirsiniz.
Avukat Portalda 9. Madde kapsamında uyarı çıkmaktadır, bu yüzden giriş yapamamaktayım. Ne anlama gelmektedir?
Avukat portal kullanım sözleşmesinin 9. maddesi kapsamında kullanım tespiti;
1- 'Avukatlık Programları' olarak tabir edilen programlar kullanılarak Avukat Portal Bilişim Sisteminde bir kişinin normal şartlar altında yapabileceğinin üzerinde işlem yapılıp robot yazılım gibi kullanılması ve bu sebeple de sistemde yavaşlamaya, aksamalara sebebiyet verilmesinin tespit edilmesi,
2- Birden fazla elektronik imzaya sahip kullanıcıların farklı lokasyon ve farklı IP blokları üzerinden aynı zaman diliminde Avukat Portala girişinin tespit edilmesi, kullanıcının 3 saat boyunca Avukat Portala girişini engeller. Bunun için başkaca bir işlem yapmasına gerek olmadan 3 saatin sonunda kullanıcı Avukat Portala giriş yapıp işlemlerini yapmaya devam edebilir.
Elektronik imzamın pini kilitlendi. Ne yapmalıyım?
Elektronik imzayı satın olmuş olduğunuz firma ya da kurum (Tübitak, Türkiye Barolar Birliği, Turktrust, E-Güven, E-Tuğra vb.) ile iletişime geçiniz.
Statik IP kullanmama rağmen sisteme giriş yaptıktan bir süre sonra atılmaktayım. Ne yapmalıyım?
UYAP Bilişim Sistemine aynı IP üzerinden birden fazla e-imza ile giriş işlemi yapılabilir. Ancak Farklı IP adresleri üzerinden gelen isteklerde en son istekte bulunan IP adresindeki kullanıcı UYAP Bilişim Sistemi'ne girer diğer kullanıcılar sistemden düşer. Kullanıcıya da “Başka bir bilgisayarda ya da tarayıcıda oturum açıldı” şeklinde uyarı verir. Statik IP kullanılmasına rağmen halen bu şekilde sisteme giriş sağlayamayan kullanıcıların bilgisayarlarında VPN veya benzeri bir program mevcuttur. (Örneğin, Kurum avukatlığı veya banka avukatlığı yapan kullanıcılar bu kurum ve bankanın sistemlerine bağlanmak için kullandıkları sistem gibi. )Avukat Portala giriş yaparken bilgisayarlar da VPN uygulamaları açık olmamalıdır.

DAVAMIN SON DURUMU NE?

UYAP Bilişim Sistemi aracılığıyla davanızın son durumunu öğrenebilir, evrak gönderebilir ve gerekiyorsa harç/masraf/tahsilat işlemlerinizi yapabilirsiniz.
Davanızın son durumu ile ilgili bilgiye, dosyanızın safahat bilgilerindeki yapılan son işlemi takip ederek ulaşabilirsiniz.

Hemen Sorgulayın

UDE YAYINDA!

Mobil Cihazlar için UYAP Doküman Editörü

UYAP doküman formatında (UDF) hazırlanmış içerikleri artık mobil cihazınızda görüntüleyebilir, metin araması yapabilir, PDF çıktısını alabilirsiniz!

UYAP Doküman Editörünü uygulama marketlerinden ücretsiz olarak indirip kullanabilirsiniz.

Kurum Portal İçin Dosya Ücreti Nasıl Hesaplanır?

Aşağıdaki cetveli kullanarak kurumunuza ait dosya ücretlerini hesaplayabilirsiniz.

Yandaki Dosya Ücreti Hesaplama ekranınından dosya sayısı girilerek hesaplama yapılır. Bu hesaplama aşağıdaki ücret tablosuna göre yapılır.

UYAP'a Kayıtlı Dosya Sayısı Dosya Başına Bir Yıllık Ücret:

1000 e kadar 30 TL
1001-10.000 arası 15 TL
10.001-100.000 arası 4 TL
100.001-500.000 arası 2 TL
500.001 den sonrası 1 TL

Dosya ücretleri aşağıdaki kriterlere göre hesaplanır:
1- Kapalı dosyalarınız hesaba dahil değildir.
2- Yalnızca aşağıdaki dosya türleri hesaba dahil edilir.

  • İcra Talimat Dosyası,
  • Ceza Dava Dosyası,
  • İdare Dava Dosyası,
  • Kamu Dosyası,
  • Bölge Dosyası,
  • YD İtiraz Dosyası,
  • Hukuk Dava Dosyası,
  • Adli Tıp Dosyası,
  • Vergi Dava Dosyası,
  • İcra Dosyası,
  • İflas Dosyası,
  • İcra İzale-i Şuyu Dosyası,
  • Tereke Dosyası,
  • Hakem Dava Dosyası,
  • Satış Dosyası
Dosya Ücreti Hesaplama
Dosya sayınızı giriniz.
%20 KDV dahil

CELSE (Mobil Avukat Bilgi Sistemi) YAYINDA!

Mobil Cihazlar için Avukat Bilgi Sistemi

Artık tüm avukatlar Celse ile mobil cihazları aracılığıyla temel hizmetlere (Dosya, Duruşma Sorgulama vs.) her yerden ve kolayca erişebileceklerdir.

Şimdi YükleyinApp Store Şimdi YükleyinGoogle Play